Losse Flodders 2

2 april 2014 - Whangarei, Nieuw-Zeeland

• KIWI humor blijft leuk; veel NZ-merken zijn vernoemd naar een vogel, bv Tui, Kea, maar niet alles. Slogan van Waikato Draught; “ it’s a blokes beer so we didn’t name it after a bird “ :-)
  • Leuke uitspraak van Alex nadat ik (weer) een paar wespen  de camper had uitgewerkt.: papa ik blij dat jij alles wegjaagt wat bijt!  Dat schept natuurlijk wel verplichtingen voor Australië ;-)
  • Na Queenstown helaas geen drop meer tegengekomen. Tot vandaag want in de middle of no where staat de ‘Dutch Deli’ en die hebben ’t lekkers.. .en kaas, stroopwafels, hagelslag etc. Dus we hebben even goed ingeslagen. Home away from home!
  • De KIWI’s zelf zijn ook enthousiaste kampeerders, dus veel mensen trekken er in het weekend op uit, met hun camper of naar hun tent of caravan.  En die staan niet alleen in de natuur maar soms ook of juist in de stad (voor diegenen die daar ver vanaf wonen)
  • We blijven ons verbazen over de grootschalige aanwezigheid van Duitsers maar ook Nederlanders.   We zullen maar denken: dat is in oud-Zeeland niet anders :-)

1. Jolanda:
    3 april 2014
    Ja wat kun je dan ineens Nederlandse goodies kopen waar je in nl vaak voorbij loopt. Enjoy.