Naam:
630
Video’s:

Over onze reis

Waarom?

‘Wat willen jullie eruit halen’ is een vraag die ons de afgelopen periode een aantal keer werd gesteld. In de eerste plaats een mooie reiservaring, want de koffer met verhalen kan nooit vol genoeg zijn. In de tweede plaats ‘family bonding’. Want hoewel we niet de illusie hebben dat Alex er zich er iets van zal kunnen herinneren (ook hij zal het met verhalen en foto’s moeten doen), gaat dit de onderlinge band verder versterken, daarvan zijn we heilig overtuigd. En op meer praktisch gebied: zou toch wel ontzettend handig zijn als Alex kan zwemmen als ie straks naar school gaat. Water genoeg hier om te oefenen! :-)

Bezochte landen

Wij hebben 71 landen (28%) bezocht:

Andorra, Australië, Bangladesh, België, Brazilië, Bulgarije, Cambodja, Canada, China, Cookeilanden, Cyprus, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Egypte, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, India, Indonesië, Italië, Jersey, Jordanië, Kenia, Laos, Letland, Litouwen, Luxemburg, Maleisië, Mali, Marokko, Mauritanië, Monaco, Myanmar, Nederland, Nederlandse Antillen, Nepal, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oman, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, Senegal, Servië, Singapore, Slowakije, Spanje, Sri Lanka, Syrië, Taiwan, Tanzania, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam, Westelijke Sahara, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.