It giet oan!

31 januari 2014 - Voorburg, Nederland

Het grote loslaten is begonnen.  Super leuk afscheid gehad van onze collega’s en vrienden. Vanaf  nu elke dag ‘papa- en mamadag’, aldus Alex. Dit weekend  sleuteloverdracht, auto’s in de stalling, en pakken en overpakken (travel light!)  En kliekjes want de voorraad moet op :-)

Van de actiepunten -  reizen is gewoon werken! - hebben we bijna alles weggewerkt. Alleen het 4WD rijden is niet meer gelukt. We hadden graag nog een dagje cursus gehad, nu we in Australië zo’n eind in de outback gaan rijden.  Training on the job dan maar?

Om de spanning erin te houden werd Inge twee weken geleden plotseling behoorlijk ziek; beginnende longontsteking, dus die moest enkele dagen het bed houden met een dubbele dosis penicilline (wat een paardenmiddel is dat!). Ze is gelukkig weer helemaal opgeknapt, maar was wel even schrikken, want als ze toen niet hadden ontdekt….

Dus it giet oan maandag!  First stop: Dubai bij Michiel en Claudia. En Ski Dubai is altijd sneeuwzeker :-)

1. Maaike:
    2 februari 2014
    veel plezier met zn drieën, geniet ervan en doe voorzichtig ! liefs
  2. Saskia:
    2 februari 2014
    maak er een fantastische reis van en geniet! liefs, Saskia
  3. Jolanda Rens:
    2 februari 2014
    Heel veel plezier; vanaf de bank (met gebroken enkel) zal ik jullie volgen! Dikke knuffels, Jolanda
  4. Nathalie en Peter:
    3 februari 2014
    geniet van jullie avontuur!!!! we hopen snel iets van jullie te lezen. Veel liefs en take care!!!!
  5. Gilbert Francine:
    3 februari 2014
    Veel geluk met het fantastische avontuur.
  6. Beer en Ingrid:
    4 februari 2014
    Goede reis en veel plezier gewenst ! Na alle voorbereiding is het nu tijd voor: "No worries, mate !!"
  7. Peter en Katrien uit Brugge:
    4 februari 2014
    't Is zover. Het leuke avontuur kan beginnen. Hou jullie goed, geniet van elkaar en van de mooie plaatsen waar jullie terechtkomen! En bovenal een behouden thuiskomst gewenst.
  8. Michel Buyls:
    4 februari 2014
    Die eerste week in Dubai moet wel bijzonder zijn. Gaan jullie nu aan het zwembad liggen of skiën ? Of beide ? Groetjes.
  9. Marjon kuijers:
    5 februari 2014
    Lieve avonturiers, het ziet er allemaal schitterend uit! Goede reis!
  10. Corien:
    8 februari 2014
    Doe voorzichtig lieverds en vooral geniet ervan.