Laatste loodjes

15 december 2013 - Voorburg, Nederland

Nog een paar weken tot vertrek en dat betekent even doorbuffelen met de laatste voorbereidingen. Zaken als bijvoorbeeld het klaarmaken van het huis (yes, we hebben een huurder!) en het regelen van de financiën. Dus toch maar nieuwe bankpasjes aanvragen (wat was ook alweer de pincode...). Maar ook lichte kost als het maken van een ‘reisboekje’ voor Alex; met foto’s van familie maar ook met plaatjes en verhaaltjes van de dieren en de dingen die hij op reis gaat tegenkomen. De prioriteitstelling geeft soms wat discussie, maar dat hoort er allemaal bij. Toch? Gelukkig mag mijn (Maarten) moeder, die ten gevolge van een ongelukkige val langdurig uit de running was, voor vertrek nog naar huis.

1. Paul Eijgel:
    30 december 2013
    Beste Maarten, Inge en Alex

Met belangstelling (en een tikje afgunst..) ga ik jullie belevenissen
    nauwgezet volgen. Fijne tijd en keer gezond weerom
  2. Marjon kuijers:
    10 januari 2014
    Schitterende site.. ik ga jullie met belangstelling volgen!
    Sterkte met de laatste voorbereidingen.
  3. Tamara BZK:
    20 januari 2014
    Maarten, Wat een vooruitzicht.... Ik zal je avonturen met een lichte groene kleur van jaloezie volgen, maar het is jullie van harte gegund.

Met groet, Tamara
  4. Willem H.:
    23 januari 2014
    Hallo Maarten, je site gevonden. Ik zet deze bij de favorieten en ga meegenieten met je verhalen. Alle goeds.
  5. Annette:
    24 januari 2014
    Wat ziet dit er nu al allemaal super uit! En fijn dat Marjolein naar huis kan voor jullie vertrekken. Heel veel plezier met jullie mooie reis.