Screw it, let’s do it!

22 september 2013 - Voorburg, Nederland

Wat gaat de tijd toch snel! Alex groeit als kool (is inmiddels al weer drie jaar) en gaat in september volgend jaar naar school. Ook wij komen dan in het ritme van de leerplicht en de schoolvakanties.

Maar nog even niet…. Daarom hebben we het plan opgevat om nog een keer lang (en ver) weg te gaan. IJs en weder dienende, vertrekken we gedrieën op 3 februari a.s. voor een reis door Australië en Nieuw-Zeeland van bijna 6 maanden.

Ons voorlopige reisschema ziet er als volgt uit: Dubai (UAE) – Sydney (AUS) – Christchurch (NZ) via Zuideiland en Noordeiland naar Auckland (NZ), Fiji, Perth (AUS) overland naar Darwin (AUS), vervolgens Singapore en Bali, om ten slotte op 20 juli 2014 weer naar huis te vliegen. Al met al verwachten we zo’n 15.000 km te gaan rijden per camper - en lang niet alleen over verharde wegen ….

Inmiddels zijn we bezig om onze actiepuntenlijst (van respectabele lengte) weg te werken. Want met een peuter komt er qua organisatie toch wel wat bij kijken. Maar dan heb je ook wat. Dus - om met Sir Richard Branson te spreken: – “Screw it, let’s do it!”

Hartelijke groet,

Maarten, Inge en Alex